Höööst!!

Äntligen är det september och därmed officiellt höst! :D Jag älskar hösten det är helt klart den bästa årstiden! Jag älskar tända ljus, tjocka koftor, stövlar, alla fina färger och den klara höga luften. Finns det något bättre än en kylig, solig höstddag då det är helt vindstilla och solen speglar sig i de klara färgerna på löven och allt bara känns underbart! Lovely!

Tillbaka till verkligheten, idag så har vi haft lite grillning med ettorna. Idag kom det hela 5 stycken:P Det är ju iallafall 2 fler än igår haha. Men vi hoppas på bättring! I år så ska vi skapa bättre klimat mellan klasserna än det va förra året. Vi har haft möte med FASTstyrelsen idag angående våran nya studentpub och det kommer bli kanon! Premiär imon och det kommer bli succe tror jag!

Nu ska jag sova, imon är det dax att komma tillbaka till det hårda studentlivet igen:P Imon börjar jag tvåan, det ni!!

Bilder från nollningen:



uppradade!



min station: klädstrecket:P



vem suger?



vem har störst?



detta kom jag inte ihåg vad det va:P



vem är uthålligast?

Det va iallafall några:) Så jäkla kul va det;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0