Karlskrona:)

Godafton:)

Sitter i soffan i Robins lägenhet i Karlskrona och väntar på att maten ska bli klar, Robin fixar tacos och jag kollar på the city. Perfekt fördelning! :P Jag kom hit i torsdags kväll och då va vi först på bio, I rymden finns inga känslor, sjuuukt bra!! Efter det så åt vi pizza och kollade på tv resten av kvällen. Igår så gick vi på stan hela dagen och shoppade lite och på kvällen så va vi hemma hos Malin och Viktor och lagade mat, supermysigt:D

Idag så har vi gått runt lite på stan och sedan bara slappat i soffan resten av eftermiddagen och kvällen. Och nu blir det som sagt tacos och någon film. Imon är det dax att åka hem och ta tag i livet igen:P Så nu ska jag ta vara på det sista av denna ledighet:)

Ha en bra kväll!



Popcorn och världens bästa film!



Promenad till Malin och Viktor, det var lååång! Jag höll på att svimma, haha:P



Supergod mat! Kyckling, sallad, sparris och balsamicodressing



The gang :D



<3



Tacos och Hemmakvällgodis! Kan det bli bättre!? Noooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0