Pustar ut..

Ajajaj! Ont i hjärtat och ont i magen, nu är väggen nära! :S Fan vad mycket det ska vara att göra hela tiden. Orkar. inte! Vill bara sätta mig på första bästa flyg och sticka till ett varmt ställe och ligga i en solstol och dricka paraplydrinkar och bara slappa. Kan man få önska sig det när man fyller år?? Efter fler timmar på dygnet då:P

Igår så gick jag upp klockan sju och städade 2 timmar innan det va dax för skolan, där va jag mellan 9-15. Efter skolan så fixade jag ärende och va med allt skräp i insamlingen. Sen åkte jag hem och städade klart och sedan pluggade jag i några timmar innan jag stack på hockey med Malin. Kvällen avslutades sedan hemma hos Malin med popcorn, cola och "Kungarna av tylösand".

Idag gick jag upp vid åtta och stack och tränade afro, sedan va det plugg som gällde i typ 4 timmar innan jag va tvungen att fixa lite ärenden på stan. Efter stan blev det plugg igen:S det tar ju aldrig sluuut! Nu sitter jag iallafall i soffan och kollar på idol och det hugger konstigt i hjärtat :S usch!

Ge mig ledigt nu!



Looks good.. Give me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0