Soft night:)

Helluuuu!

Äntligen hemma från jobbet:) Gud vad jag har ont i kroppen nu, världens träningsvärk från igår plus nio timmar jobb idag:P Men snart så är jag fit igen, nu jävlar har jag kommit igång iallafall! Sitter med hårfärg i nu för att fräscha upp håret lite:) Ikväll så ska jag till Malin och äta planka och mysa, ska bli så gött med soft kväll.

Jag tog en ny triss på jobbet innan och efter att jag skrapat alla utom en ruta så såg det ut såhär:



man hoppades ju allt på miljonen eller klövern men det blev:



25 kronor som vanligt, fasen alltså!! Vill ju vinna storvinsten snart:P

Ha en bra kväll på er, nu ska jag skölja ut hårfärgen och sedan sticka till Malin.
Tjohoooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0