Städat!

Goddagens!

Nu är lägenheten nystädad igen och allt är rent och fint:) Jag har hållit på i två timmar så nu är det inte många dammkorn kvar! Gött att ha det gjort så att man slipper det resten av veckan och bara kan vara ledig:P Jag är ledig idag, imon och på fredag men måste dock plugga lite:S Vi har en massa att läsa och det är ingen rolig bok, men men bara att ta tag i det och få det gjort.

Inatt så var jag i Hölminge och jag ska ut dit ikväll igen, är så trist att vara själv här hemma så det är skönt med lite sällskap:) Ikväll så ska jag köpa nytt träningskort och träna afro igen för första gången på typ fyra månader så nu jäklar ska jag komma igång igen!

Nu ska jag laga lunch och sätta igång med plugget!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0