Trött!

Hello!

Hemkommen från skolan och har nu tagit helg! :) Vi fick sluta tidigare vilket va skönt och vi passade då på att göra klart en uppgift som vi fått så nu slipper vi tänka på den. Nu ska jag sova lite för jag känner mig inte helt hundra, kan bero på spinningpasset 06.30 imorse:P Katta tvingade mig, jag väldigt nära på att banga men jag gick jäkla dit. Så lite sömn nu så är jag nog fit for fight sen igen. Ikväll ska jag till farmor och äta så jag hoppas jag är piggare då:D

Jag läste såklart min mail när jag kom hem vilket resulterade i att jag slank in på H&Ms hemsida vilket resulterade i en till höstjacka:P haha men jag har kollat på Kenzas skinnjacka med fårpäls jättelänge men tyckt den va för dyr så jag tjänade massor med pengar på att istället köpa denna;P hehe



Kenzas skinnjacka 1999:-, denna jacka 299:-. Vilket klipp jag gjorde! :)
Love spontanshopping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0