Trötter!

Hemkommen från träningen och har äntligen slängt mig i soffan! Idag har det varit en lång dag som började med att jag steg upp och körde Robin till tåget i Alvesta (när fan kommer det tåg till ljungby!!!) kl 05.00 :S haha va liiite smått trött när jag körde hem därifrån.

När jag kom hem så satte jag mig och pluggade några timmar innan jag begav mig till skolan. Skolan idag bestod av föreläsning om relationer i databaser 10-12 och sedan laboration där vi skulle lägga till tabeller och attribut i de databaser som vi jobbat med innan i två veckor, denna varade mellan 13-16. 

Efter skolan var det raka vägen hem för att byta om för att sedan ta cykeln till TC där jag körde en timma zumba och en timma bodypump:) Guud så skönt det va efter att inte tränat något i helgen! Så nu är jag rejält trött och ska bara kolla idol innan det är dax att krypa ner. Imon väntar ännu en lång dag. Eller ja egentligen så väntar en hel vecka med knökafulla dagar och massa att göra. Men men, snart så lugnar det ner sig förhoppningsvis!

Ha en fortsatt mysig kväll, nattinatt...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0