Hej igen :P

Haha jag är världens sämsta på att blogga jag vet, har varken haft tid eller ork men nu ska jag ta upp det igen iallafall lite smått i två veckor :) Detta på grund av att jag åker till LA på söndag och stannar där i 1,5 vecka och sen är det Las Vegas som gäller i ca 4 dagar :) Jag tänkte att det skulle ju vara bra att blogga under tiden så att alla här hemma kan hänga med på vad som händer under våran semester ;)

Idag har jag dugga nu på morgonen, sitter och panikpluggar nu för jag har inte hunnit innan :/ och sen är det jobb som gäller på Strålfors :) Ikväll tänkte jag köra ett hårt pumppass så att jag har träningsverk på söndag så det blir lättare att sitta still i 15 timmar på flyget. Efter pumpen ska jag bara chilla ner, grilla och dricka vin. Imon är jag ledig och då ska det packas och fixas med det sista!

Ha det gött så hörs vi :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0