Effektiv!! :)

Ojojoj vilken effektiv dag jag har haft! Började med att städa, sedan så skrev jag veckans matsedel och handlingslista. Efter det så va det raka vägen ner till ICA för att handla för att sedan åka till tippen med massa skräp. Sen så körde jag till TC och ledde ett pass med lunch zumba och sedan blev det solning på Meddo. Nu har jag ätit och duschat och ska ta tag i lite plugg tänkte jag. Det va länge sedan nu så det är verkligen på tiden:P Vi har jättestort seminarium på onsdag så ska plugga lite till det:D

Kommer bli en slapp kväll iallafall för jag orkar nog inte med att göra något alls, resten av veckan är så fullspäckad så jag behöver nog vila upp mig ikväll (för det har jag ju inte gjort den senaste veckan;)) Jag är fortfarande jättetäppt och förkyld men jag hoppas verkligen att det går över SNART!!

Kram!



Våran nya fina dammsugare som vi köpte i Växjö i fredags :) Ett riktigt spaceship :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0