I´m back!

Ojojoj! Jag bloggar igen, kände att det va på tiden nu. Många som klagar på dålig uppdatering, haha.
Det har dock inte hänt så mycket här, den senaste veckan så har jag varit sjuk och bara legat hemma. Är så jäkla trött på detta nu, svintråkigt! Men jag har iallafall sett massa bra filmer:P Bland annat: eat,pray&love, you again, harry potter, bröderna karlsson, narnia 1 och 2, alice i underlandet, mean girls 2, invictus och burlesque :) Kanonbra filmer!

I måndags så va det alla <3 dag och vi lagade tre rätters och myste, framför en film:P haha, jag kände ju dock inte smaken på maten. Men det har jag inte gjort på den senaste veckan:( hopplöst alltså. Jag tar alvedon, strepsils, halstabletter, nässpray med mera. Men inget hjälper ju! 

Nu ska jag kolla på en film till och fördriva tiden:D

Kram på er! 



Fick dessa superfina blommor av Robin <3



Förrätt: ruccola och Serranoskinka med balsamicodressing



Varmrätt: plankstek



Efterrätt: vit chokladpannacotta med passionsfrukt och ett litet gelehjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0