Wawawiwawoooooo!!! :D

Glaaaaaaad, glaaaaad,glaaaad!!!! Glaaaaaaaad, wohoooooooooo!!! Jag dampar loss här hemma som aldrig förr;) Är helt galet GLAAAAAD!!!! Har precis varit på T5möte på Strålfors, 30 minuter va jag där och hann få förfrågan om jobba från och med nu hela sommaren och sen praktiken i höst!!! Herregud, OO my god! Det är ju bara för bra för att vara sant! Hoppas dock att jag kan jobba, vet ju fortfarande inte hur schemat ser ut i april och maj i skolan och så är jag redan schemasatt på ICA i sommar :S Men allt löser sig! Jag håller tummarna för att det går att ordna!! :D 

Jag har fått reda på resultatet i Affärsutvecklingen också, VG!!!! Det måste vara min dag idag! Nu ska jag snart äta lunch på stan med mormor och morfar. Kåldolmar ska det bli, mums! 

Seeee ya!!! :D


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0