Zumba!!!

Hejhej!

Sitter i soffan och tittar på storslalomen, ingen medalj för Anja idag heller. Men men två svenskar topp tio iallafall:) Idag har jag varit ute för första gången på sex dagar:P Väldigt skönt även om jag inte är frisk ännu. Men idag hade jag inte så mycket val, jag hade lunchzumba och det kan man ju inte vara skita i:P

Så mot TC blev det, men det är ju så kul så det gick kanonbra även om jag snorade på och va helt igentäppt efterråt. Jag fick mina zumbakläder idag också som jag beställt:D Så nu ser jag ut som en reklampelare, för nu står det zumba på allt som jag har på mig:P haha.

Nu ska jag kolla på ännu en film och fördriva eftermiddagen tills Robin kommer hem <3 
(Det blev förresten två filmer till igår, Easy A och the Tourist. Kanonbra båda två!)

Ha det så bra!
Kram



Två nya linnen, framsidan..



Baksidan...



Två gamla och ett nytt, framsida...



baksidan...



Nya Zumba cargobyxor, fram..



bak...

Nu är det bara att zumba på!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0