Måndag igen!

Jajamän så sant som det va sagt! Nu är det måndag igen:) Helgen har varit kanon, i fredags så lagade jag, Malin och Regina mat och tittade på lets dance, sen kom Jessica och hälsade på och så kollade vi på Året med kungafamiljen haha. Det va bara jag som va nöjd med det programmet:P

I lördags så åkte jag och Emma till Växjö på dagen och gick runt och kikade lite, blev ju förstås lite handlat men inte alls mycket. Emma va chockad haha, hon handlade dock som om det inte fanns någon morgondag ;) hehe.
Kvällen spenderades hos Linn som fyllde 23 år, det va mat, vin och ett spel med massa roliga frågor. En massa skratt helt enkelt:D

Söndagen va underbart slapp, jag sov till elva typ sen åt jag frukost framför nyhetsmorgon och läste Harry Potter mest hela dagen. Jag hann också med att öva lite på zumban:)

Idag så har jag varit ute och gjort lite ärenden, fy fan för att cykla i detta vädret. Det är helt livsfarligt med all slask och modd och is och vatten:S Ikväll så har jag haft zumba igen. Det går bättre och bättre och idag fick jag en massa beröm. Det värmer verkligen med tanke på att jag aldrig gjort något liknande förrut:D Väldigt roligt är det!! :D

Nu ska jag läsa Harry Potter och dricka smoothie. Jag har fått lite dille på dessa böcker, men nu är jag på näst sista:P

Ha en bra kväll!!



Kvällen är räddad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0