Nytt år, nya möjligheter!

Goddagens!

Nu var det längesen jag bloggade igen:P Har så mycket grejer för mig hela tiden så jag glömmer bort att skriva.
Nu är jul och nyår överstökat och det nya året har anlänt, idag började skolan också med ett partnerföretagsarbete så nu är vardagen här igen. Ganska skönt faktiskt, även om det är härligt med jul och ledigthet så är det gött med vardag och rutiner igen:D

Julen firades på lunchen hos pappa och på kvällen med mamma. Jag fick en massa fina julklappar så jag är helnöjd! Juldagen va vi först hos svärmor i Agunnaryd och åt och sen va det ferre på kvällen. Mycket trevligt! Annandagen va tröttsam :P , den inleddes med jobb och sen va det middag hos Robins moster.  Därefter stupade vi i soffan med film och ostbågar:)

Mellandagarna spenderader på ICA med arbete och sedan övrig tid så övade jag zumba. Nyårsafton inleddes med att leda det första zumbapasset, det gick helt ok. Men jag har fortfarande en hel del att öva på! Därefter bar det av till Båstad där trerätters och massa skumpa väntade hos pappa. Efter tolvslaget bar det av ner på Pepes. Där va inge kul, bara massa brats, så vi gick hem :P 

Resterande dagar har jag vilat, jag har varit lite sjuk så har inte fått mycket gjort.
Nu ska jag snart krypa ner för imorgon väntar skolarbete igen..

 

skål med snapsen!



jag och pappas svarta plastgran:P



sen va det Kalle..



därefter va pappa jultomte:)



sen åkte vi till ett kallt Hölminge..



mammas gran..



Tildas tur att vara tomte..



molly fick med paket..



dax för mat igen:P



sen va det julklappsspelet:)



ida väljer noga:P



paketen är öppna, dax att börja sno från varandra..

 

den fina islycktan får avsluta julaftonen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0